Noniin, nyt se siis selkis.

Etää kiva, mulla on ehkäpä mahatauti, että kiva kun äiti teki pizzaa ja söin siitä noin 2-4 pientä haukkua ja nekään ei edes pysynyt sisällä...

Tosi vatun kiva!!!! (Ironiaa)

Oikeesti kun vaan koko ajan mietin että mun pitää olla terve jo torstaina! (Meen lauantaina Kuopioon kamun luo mulla on ihan kauhee ikävä sitä mun kamua niin haluaisin nähä sen...)

No jaa toivottavasti parannun pian!

Tänään minulla on se perus: "Maananatai on syvältä"-tunne(Ja se on tullut jo liiankin yleiseksi),  mutta sen pelastaa tv ohjelmat! Eli ekana on Miehen puolikkaat, sitten 2x Rillit huurussa ja lopulta Täydelliset Naiset.

Odotin että pääsisin katsomaan 70's Show ohjelmaa ja yhtäkkiä tuli Michael Jackson mainos! Sitten kyyläsin telkkaa että se tulis uudestaan...

No mut meen lukee Harry Potteria... Bye bye....