Baby 1, 2, 3 
Tell 'em get the referee 
'Cause he can, get the knockout 
get the telephone please 
It's emergency 
'Cause he can, get the knockout 
Get the knockout 

 

Hmm... Ja mitäköhän kuuntelen? Jooph. :D Taas kerran. Knockout!

Damn, tänään koulussa muut uimassa [mie en]... Joten Jossun kanssa tehtiin esitelmää terveellisestä ruuasta. Jooh... Sen jälkeen aloin tekee ristikkoo jonka sain valita... Valitsin sen ristikon koska siinä oli Eminemin kuva... Selvis että se on vaikein risrikko mikä löyty koululta, mutta silti osasin tehdä sen!!! Yeah Baby!

Eilen nuoremman isoveljen synttärit, täytti 16. Ei siilleensä paljon juhlittu kun veli ei kumminkaan ollut kotona vaan lastenkodissa. Mutta tänään se on ilmeisesti tullut kotio kun lahja on avattu muttei ketään näy... Joten sen takia ei ollut kirjoitusta eilen, ja noh Jossun kanssa vähän riehuttiin. Oho nyt mun veli tuli kotio! 

Mutta jooh. 

Pitäs alkaa pakata kun puol viideltä Jossun kanssa  Jossun isän kämpille. Yeah baby! Jos otan kuvia niin laitan varmaan tänne. Oonko laittanut tänne Jossun kuvia? En kai. Mut jooh. 

Tällä viikolla oon koko ajan kuunnelut Nickiä. MIkäköhän Nickissä viehättää? Varmaan se kun ei ole mikään Skinny Bitch... Se varmaankin. Mutta Nicki Minaj ♥ ♥ Ja kun Lil Waynen lisää niin jee!

Rakastuin nuihin hiuksiin. ♥ 

 

Vitsi kun ihanat nämä korvikset jotka Jossu anto mulle tänään. Ne on sellaset isot, harmaat ja niissä on mustia kukka-kuvioita. 

Mutta jooh, taidan alkaa pakata. 

Mutta vielä sanat: 

 

Lil Wayne ft. Nicki Minaj - Knockout


Uhh 
Yeahh 
Uh ohh 
Yeahh 
Hey Barbie, ah, ah, ah, are you into black men? 
He- hey hey hey Barbie! Hey I can be your black Ken 
Wow! 'Cause once you go black, you never go back 
She wore her hair black, with curls in the back 
Then she threw that ass back, back, back 
Then I fell to the mat, and after that 
Everything went black 


Baby 1, 2, 3 
Tell 'em get the referee 
'Cause he can, get the knockout 
Get the telephone please 
It's emergency 
'Cause he can, get the knockout 
Get the knockout 



Hey Barbie, can I call you Barbara? Haha 
Hey Barbie! Can I call you tomorrow, and today? 
'Cause once you go black, you never go back 
And once you go Wayne, everybody else is whack 
Then she threw that ass back, back, back, then I fell to the mat 
And after that everything went black
 


Baby 1, 2, 3 
Tell 'em get the referee 
'Cause he can, get the knockout 
get the telephone please 
It's emergency 
'Cause he can, get the knockout 
Get the knockout 



Awe f*ck it 
Give me that damn bucket 
Wh-when I throw this pussy 


You better not start duckin' 
Oh yo 
Hit 'em with the blow 
Lo-look out in the crowd 
And everybody's yellin' "NO!" 
Grab him by his locks 
And give us a good box 
Hit him below the belt 
I wanna give him good top 
Top, top 
Give him good top 
Hit him below the belt 
I wanna give him good top 
1,2,3 
They yellin' 1,2,3 
I done hit him with that motherfuckin' court two piece 
Tell 'em, tell 'em to mop out 
To late to cop out 
Give him more head than tupee's that's the knockout 



Baby 1, 2, 3 
Tell 'em get the referee 
'Cause he can, get the knockout 
get the telephone please 
It's emergency 
'Cause he can, get the knockout 
Get the knockout 



So just knock me out 
So just knock me out 
Yeah 
Just knock me out 
So just knock me out 
Just knock me out 
Just knock me out 
Just knock me out 
Just knock me out

[ From: http://www.metrolyrics.com/knockout-lyrics-lil-wayne.html ]

 

~♥~Luv ya all, La Oops~♥~

PS. Onko blogissa uusi lukija? :D