Hei. 

Koulua, koulua ja lisää koulua. Draamaa, draamaa ja lisää draamaa. Valheita, valheita ja lisää valheita. Juoruja, juoruja ja lisää juoruja. Ainiin, tervetuloa vain elämääni. -.- Toivottavasti seuraavassa elämässä en synny tytöksi. Jos synnyn sen jälkeen en synny ollenkaan. Believe me!

Oikeasti, mikä ihmisiä riivaa..? Eikö voi elää edes YHTÄ päivää ilman draamaa, valheita tai juoruja..? "Se sano sitä..." "Se kerto sille tätä..." "Älä kerro kellekkään..." "Se ei ois saanut sanoo tätä mulle..." C'mon people! Älkää kertoko asioita jos tiedätte että ne kumminkin leviää. Ja jos ystäväsi meinaa kertoa jotain juorua... TUKI KORVASI!  Oikeesti mitä näitä tyttöjä riivaa?

Btw, mä särin just oman tuolini. Siis "lehmän nahkatuolin". Mä kutsun sitä siks koska sen istuin on päällystetty tekokarvalla siis ei sellasella ällöllä vaan kivalla. :D

Okei jotain pahaa tapahtuu minulle. Sillä tämä tapahtui eilen: Luin kirjaa ennen kuin lähdin kouluun. Kirjassa (Vampyyripäiväkirjat) Elenan kasvoja repi varis. Luettuani vielä hetken sitä menin pesemään hampaani ja putkien kautta kuului variksen ääni. Ja en ollenkaan säikähtänyt. Mutta kumminkin... Kun tulin koulusta varis oli Paukun kopissa syömässä Paukun luuta. Grr. Ja siis kun varis ennustaa pahaa, niin kiva!

Pitäis siivota ja harjotella huomiseen hissan kokeeseen. Huoh... Jotenkin alko yhtäkkiä kauheena nukuttaa. Heh.

Mutta, tämä viikko ei ole todellakaan tavallinen kaikki Japanin jutut ja vielä kun mun matikan opettaja kuoli viime viikolla. 

Mut jatkan  siivoomista tai siis aloitan siivoomisen. 

 

~By Love La Oops~

Ps. Äitini eno kuoli eilen joten en kirjoittanut siksi.